Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy
Jesteśmy jedną z wiodących firm projektowych w Polsce w swojej branży.
Naszym celem jest prowadzenie zrównoważonego i odpowiedzialnego biznesu oraz generowanie pozytywnego wpływu na otoczenie poprzez wykorzystywanie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników.
Tworzymy zgrany zespół doświadczonych inżynierów, kierowników projektów i specjalistów, który realizuje kompleksowe projekty w zakresie: gospodarki wodnej i wodno-ściekowej, hydrotechniki, hydrologii, przemysłu, energii odnawialnej i ochrony środowiska.
Traktujemy siebie nawzajem z szacunkiem i doceniamy naszych pracowników za to kim są i co współtworzą. Cenimy pracę zespołową, poczucie odpowiedzialności i zaangażowanie. Każdy pracownik jest dla nas źródłem inspiracji i ma realny wpływ na kształtowanie zmian w obszarze naszej działalności.
Poszukujemy ambitnych i gotowych do podejmowania wyzwań pracowników, aby wspólnie tworzyć przyszłość, z której będziemy mogli być dumni!
Kogo szukamy
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowiska:
Miejsce pracy: Gdańsk
Główne obowiązki:
- Pełnienie funkcji Inspektora Branżowego Nadzoru Inwestorskiego (branża geotechniczna), zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane, tj: m.in.:
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych/instalacyjnych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych / instalacyjnych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (np. instalacji, urządzeń technicznych) oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy.
- Nadzór nad wykonywaniem prac na budowie zgodnie z projektami i pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej oraz aktualną wiedzą techniczną, koordynacja robót branżowych w specjalności geotechnicznej,
- Współpraca z przedstawicielami Inwestora,
- Stały nadzór nad jakością prowadzonych robót przez Generalnego Wykonawcę,
- Zapoznawanie się z dokumentacją realizowanych obiektów,
- Sporządzanie protokołów przekazań i odbioru terenu budowy,
- Weryfikowanie i sprawdzanie przedmiotu robót, kosztorysów przed i po- wykonawczych oraz dokumentów jakości robót,
- Przygotowywanie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych,
- Współpraca z Inżynierem kontraktu i zespołu.
Podstawowe wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne w kierunku geotechnicznym,
- Minimum kilkuletnie doświadczenie w pracy na budowie na stanowisku Inżyniera Budowy / Kierownika Robót / Inspektora Nadzoru,
- Doświadczenie w pracy przy obiektach geotechnicznych morskich,
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
- Aktualne członkostwo w Izbie Budowlanej,
- Dostępność 40 godz. w tygodniu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z osobami anglojęzycznymi oraz biegła języka polskiego,
- Znajomość MS Office i oprogramowania AutoCAD (w celu przeglądania rysunków),
- 8-10 lat doświadczenia w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych.
Co oferujemy:
- Współpracę B2B,
- Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
- Międzynarodowe środowisko pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:
- CV
- W dodatkowych informacjach prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto oraz swojej dostępności (tj. od kiedy mógłby/mogłaby Pan/Pani rozpocząć współpracę)
Miejsce pracy: Gdańsk
Główne obowiązki:
- Koordynacja / monitorowanie/ prowadzenie dystrybucji dokumentów przychodzących i wychodzących,
- Wspierania Project Managera w przygotowaniu protokołów notatek ze spotkań, prowadzeniu bieżącej korespondencji, w dokumentowaniu / monitorowaniu prac realizacyjnych, w zakresie komunikacji z uczestnikami i interesariuszami projektu, w dokumentowaniu / monitorowaniu czasu pracy zespołu Project Team,
- Administrowanie i prowadzenie rozliczeń niewielkich wydatków zespołu Project Management (jeśli takie istnieją) w porozumieniu z Działem księgowości,
- Pełnienie roli głównego koordynatora odpowiedzialnego za finalne i terminowe wydanie wszelkich dokumentów i dokumentacji,
- Prowadzenie cotygodniowych spotkań z Wykonawcą w celu monitorowania statusu dokumentów/dokumentacji,
- Wspieranie inspektorów nadzoru i innych członków Zespołu w dokumentowaniu / monitorowaniu prac realizacyjnych, oraz w zakresie komunikacji z uczestnikami i interesariuszami projektu,
- Prowadzenie na bieżąco dokumentacji realizacyjnej projektu, notatek ze wszelkich spotkań, ustaleń i podejmowanych decyzji, oraz dokumentowanie ustaleń,
- Archiwizacja dokumentacji projektowej,
- Monitorowanie postępu prac i raportowanie,
- Prowadzenie dokumentacji zdjęciowej,
- Wsparcie w raportowaniu stanu BHP,
- Wsparcie w nadzorze nad jakością wykonanych prac i materiałów.
Podstawowe wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Doświadczenie w pracy na budowie z podobnym zakresem obowiązków,
- Dostępność 40 godz. w tygodniu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z osobami anglojęzycznymi oraz biegła języka polskiego,
- Doświadczenie w pracy administracyjnej,
- Dokładność, terminowość, sumienność,
- Praktyczna znajomość MS Office.
Co oferujemy:
- Współpracę B2B,
- Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
- Międzynarodowe środowisko pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:
- CV
- W dodatkowych informacjach prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto oraz swojej dostępności (tj. od kiedy mógłby/mogłaby Pan/Pani rozpocząć pracę)
Miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki:
- opracowywanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia oraz Raportów Oddziaływania na Środowiska oraz innych opracowań środowiskowych,
- wykonywanie prac analitycznych,
- udział w projektach związanych z analizami zmian klimatycznych,
- współpraca z podwykonawcami,
- współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami,
- bieżąca obsługa klientów w zakresie spraw związanych z ochroną środowiska.
Podstawowe wymagania:
- 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe z zakresu Ochrony Środowiska / Biologii lub pokrewne,
- doświadczenie w opracowywaniu Kart Informacyjnych Przedsięwzięcia oraz Raportów Oddziaływania na Środowisko,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, w tym umiejętność pisania opracowań /raportów w języku angielskim,
- znajomość systemów GIS,
- znajomość przepisów Prawa ochrony środowiska, aktów powiązanych oraz dyrektyw UE z obszaru ochrony środowiska,
- bardzo dobre zrozumienie zagadnień związanych ze zmianami klimatycznymi i zrównoważonym rozwojem,
- doświadczenie w inwentaryzacjach przyrodniczych będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętności analitycznego myślenia i pracy z danymi.
Co oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę przy innowacyjnych projektach w międzynarodowej firmie projektowo-doradczej,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- elastyczny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej,
- możliwość pracy na projektach międzynarodowych oraz w międzynarodowym środowisku,
- szeroki wybór szkoleń,
- pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:
- CV
- W dodatkowych informacjach prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto oraz swojej dostępności (tj. od kiedy mógłby/mogłaby Pan/Pani rozpocząć pracę)
(“referral”)
miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki na stanowisku:
- Opracowywanie dokumentacji projektowej i wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wodno – kanalizacyjnych oraz technologicznych (pompowni wody, przepompowni ścieków i wód opadowych, oczyszczalni ścieków, stacji uzdatniania wody),
- Opracowywanie koncepcji, studium wykonalności, analiz technicznych oraz planowanego rozwoju infrastruktury technicznej wodno – kanalizacyjnej,
- Merytoryczna pomoc w uzyskiwaniu niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień,
- Prowadzenie nadzorów autorskich,
- Przygotowywanie branżowej dokumentacji przetargowej m.in. PFU, SWZ, WWiORB,
- Koordynacja prac w zespole wielobranżowym, również w środowisku międzynarodowym,
- Współpraca z zespołem wielobranżowym i klientem w modelu BIM/ cyfrowym (np. Revit, Navisworks),
- Praca na projektach zarówno w Polsce jak i międzynarodowych.
Podstawowe wymagania:
- Wykształcenie techniczne, w kierunku: inżynieria środowiska (stopień magister inżynier),
- Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- Doświadczenie w projektowaniu sieci i instalacji wodno – kanalizacyjnych, w tym dla obiektów technologicznych m.in. pompowni wody, przepompowni ścieków, oczyszczalni ścieków, stacji uzdatniania wody,
- Praktyczna znajomość przepisów prawa budowlanego, wytycznych i norm wod – kan oraz procesu inwestycyjnego w sektorze publicznym,
- Praktyczna znajomość procedur administracyjnych dla obiektów liniowych,
- Praktyczna znajomość branżowych programów obliczeniowych i graficznych,
- Umiejętność wykonywania schematów technologicznych,
- Mile widziana znajomość projektowania w 3D (REVIT, CIVIL 3D, Plant 3D), oraz technologii BIM,
- Sumienność w wykonywaniu zadań,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy w zespole w tym w środowisku zagranicznym,
- Umiejętności analitycznego myślenia i pracy z danymi,
- Dobra znajomość języka angielskiego oraz biegła języka polskiego,
- Podejście współpracujące i entuzjazm do pracy zespołowej z kolegami i klientami,
- Doświadczenie i pasja do projektów w dziedzinie systemów wodnych i ściekowych,
- Umiejętność pracy zdalnej w zespołach wielodyscyplinarnych i międzynarodowych,
- Wysoka kultura osobista.
Co oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Elastyczny model pracy (hybrydowy lub zdalnie w zależności od projektu),
- Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie,
- Uczestnictwo w realizacji kluczowych projektów z branży (realizowanych na całym świecie) o realnym wpływie na środowisko i jakość życia lokalnych społeczności,
- Unikalna kultura firmy z nastawieniem na indywidualny rozwój kariery i równowagę między życiem zawodowym a prywatnym,
- Przyjazna atmosfera i profesjonalna współpraca oparta na różnorodności, feedbacku oraz integracji w miejscu pracy,
- Szeroki wybór szkoleń,
- Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:
- CV
- W dodatkowych informacjach prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto oraz swojej dostępności (tj. od kiedy mógłby/mogłaby Pan/Pani rozpocząć pracę)
(“referral”)
miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki na stanowisku:
- Wykonywanie, prowadzenie i koordynacja projektów z zakresu technologii ścieków i uzdatniania wody,
- Opracowywanie dokumentacji technologicznej, ekspertyz, koncepcji optymalizacyjnych procesów oraz dobór technologii i procesów,
- Opracowywanie dokumentacji projektowej i wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie technologii uzdatniania wody i ścieków,
- Merytoryczna pomoc w uzyskiwaniu niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień,
- Prowadzenie nadzorów autorskich,
- Przygotowywanie branżowej dokumentacji przetargowej m.in. PFU, SWZ, WWiORB,
- Koordynacja prac w zespole wielobranżowym, również w środowisku międzynarodowym,
- Współpraca z zespołem wielobranżowym i klientem w modelu BIM / cyfrowym (np. Revit, Navisworks),
- Wdrażanie innowacji dla technologii wodnych i dostarczanie naszych usług projektowych dla naszych rozwiązań technologicznych, takich jak Nereda®, Ephyra®, Helea i Kaumera.
- Komunikacja z klientem w zakresie prezentacji rozwiązań technologicznych, omówienia koncepcji oraz wsparcia merytorycznego w zakresie rozpoznania potrzeb klienta,
- Praca na projektach zarówno w Polsce jak i międzynarodowych.
Podstawowe wymagania:
- Wykształcenie techniczne, w kierunku: inżynieria środowiska, technologia wody i ścieków, inżynieria procesowa, inżynieria chemiczna, inżynieria biochemiczna lub pokrewne (stopień magister inżynier),
- Min. 2-5 lat doświadczenia w projektowaniu, analizie lub optymalizacji technologii uzdatniania wody / oczyszczania ścieków (komunalnych lub przemysłowych),
- Praktyczna znajomość przepisów prawa budowlanego, wytycznych i norm (np. PN-EN, DWA, ATV), podstaw legislacji środowiskowej oraz procesu inwestycyjnego w sektorze publicznym,
- Uprawnienia do projektowania w zakresie technologii ścieków oraz uzdatniania wody. W przypadku braku uprawnień za spełnienie wymagań może zostać uznane odpowiednio udokumentowane doświadczenie w zakresie projektowania procesów technologicznych w oczyszczalniach ścieków / stacji uzdatniania wody,
- Praktyczna znajomość branżowych programów obliczeniowych i graficznych w tym w modelowaniu procesów technologicznych lub ocenie pracy obiektów (np. software: WEST, BIoWIN, GPS-X, Excel/VBA, Matlab).
- Znajomość zagadnień GOZ, efektywności energetycznej, odzysku zasobów (np. biogaz, struvit, PFAS itd.)
- Mile widziana znajomość projektowania w 3D (REVIT, CIVIL 3D, Plant 3D), oraz technologii BIM i/lub otwartość na rozwój technologiczny (BIM, cyfrowe bliźniaki, symulacje procesów),
- Mile widziane wyczucie biznesu komercyjnego i posiadanie zewnętrznej sieci kontaktów w tym sektorze,
- Doświadczenie i pasja do projektów w dziedzinie inżynierii procesowej systemów wodnych i ściekowych,
- Sumienność w wykonywaniu zadań,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy w zespole w tym w środowisku zagranicznym,
- Umiejętności analitycznego myślenia i pracy z danymi,
- Dobra znajomość języka angielskiego oraz biegła języka polskiego,
- Podejście współpracujące i entuzjazm do pracy zespołowej w ramach firmy oraz z klientami,
- Umiejętność pracy zdalnej w zespołach wielodyscyplinarnych i międzynarodowych,
- Wysoka kultura osobista.
Co oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Elastyczny model pracy (hybrydowy lub zdalnie w zależności od projektu),
- Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie,
- Uczestnictwo w realizacji kluczowych projektów z branży (realizowanych na całym świecie) o realnym wpływie na środowisko i jakość życia lokalnych społeczności,
- Unikalna kultura firmy z nastawieniem na indywidualny rozwój kariery i równowagę między życiem zawodowym a prywatnym,
- Przyjazna atmosfera i profesjonalna współpraca oparta na różnorodności, feedbacku oraz integracji w miejscu pracy,
- Szeroki wybór szkoleń,
- Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:
- CV
- W dodatkowych informacjach prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto oraz swojej dostępności (tj. od kiedy mógłby/mogłaby Pan/Pani rozpocząć pracę)
(“referral”)
miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki na stanowisku:
- Wykonywanie, prowadzenie i koordynacja projektów z zakresu technologii ścieków i uzdatniania wody,
- Opracowywanie dokumentacji technologicznej, ekspertyz, koncepcji optymalizacyjnych procesów oraz dobór technologii i procesów,
- Opracowywanie dokumentacji projektowej i wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie technologii uzdatniania wody i ścieków,
- Merytoryczna pomoc w uzyskiwaniu niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień,
- Prowadzenie nadzorów autorskich,
- Przygotowywanie branżowej dokumentacji przetargowej m.in. PFU, SWZ, WWiORB,
- Koordynacja prac w zespole wielobranżowym, również w środowisku międzynarodowym,
- Współpraca z zespołem wielobranżowym i klientem w modelu BIM/ cyfrowym (np. Revit, Navisworks),
- Wdrażanie innowacji dla technologii wodnych i dostarczanie naszych usług projektowych dla naszych rozwiązań technologicznych, takich jak Nereda®, Ephyra®, Helea i Kaumera.
- Komunikacja z klientem w zakresie prezentacji rozwiązań technologicznych, omówienia koncepcji oraz wsparcia merytorycznego w zakresie rozpoznania potrzeb klienta,
- Praca na projektach zarówno w Polsce jak i międzynarodowych.
Podstawowe wymagania:
- Wykształcenie techniczne, w kierunku: inżynieria środowiska, technologia wody i ścieków, inżynieria procesowa, inżynieria chemiczna, inżynieria biochemiczna lub pokrewne (stopień magister inżynier),
- Min. 5-10 lat doświadczenie w projektowaniu, analizie lub optymalizacji technologii uzdatniania wody / oczyszczania ścieków (komunalnych lub przemysłowych),
- Praktyczna znajomość przepisów prawa budowlanego, wytycznych i norm (np. PN-EN, DWA, ATV), podstaw legislacji środowiskowej oraz procesu inwestycyjnego w sektorze publicznym,
- Uprawnienia do projektowania w zakresie technologii ścieków oraz uzdatniania wody. W przypadku braku uprawnień za spełnienie wymagań może zostać uznane odpowiednio udokumentowane doświadczenie w zakresie projektowania procesów technologicznych w oczyszczalniach ścieków / stacji uzdatniania wody,
- Praktyczna znajomość branżowych programów obliczeniowych i graficznych w tym w modelowaniu procesów technologicznych lub ocenie pracy obiektów (np. software: WEST, BIoWIN, GPS-X, Excel/VBA, Matlab).
- Znajomość zagadnień GOZ, efektywności energetycznej, odzysku zasobów (np. biogaz, struvit, PFAS itd.)
- Mile widziana znajomość projektowania w 3D (REVIT, CIVIL 3D, Plant 3D), oraz technologii BIM i/lub otwartość na rozwój technologiczny (BIM, cyfrowe bliźniaki, symulacje procesów),
- Mile widziane wyczucie biznesu komercyjnego i posiadanie zewnętrznej sieci kontaktów w tym sektorze,
- Doświadczenie i pasja do projektów w dziedzinie inżynierii procesowej systemów wodnych i ściekowych z ambicją rozwoju jako lider myśli,
- Sumienność w wykonywaniu zadań,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy w zespole w tym w środowisku zagranicznym,
- Umiejętności analitycznego myślenia i pracy z danymi,
- Dobra znajomość języka angielskiego oraz biegła języka polskiego,
- Podejście współpracujące i entuzjazm do pracy zespołowej w ramach firmy oraz z klientami,
- Umiejętność pracy zdalnej w zespołach wielodyscyplinarnych i międzynarodowych,
- Wysoka kultura osobista.
Co oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Elastyczny model pracy (hybrydowy lub zdalnie w zależności od projektu),
- Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie,
- Uczestnictwo w realizacji kluczowych projektów z branży (realizowanych na całym świecie) o realnym wpływie na środowisko i jakość życia lokalnych społeczności,
- Unikalna kultura firmy z nastawieniem na indywidualny rozwój kariery i równowagę między życiem zawodowym a prywatnym,
- Przyjazna atmosfera i profesjonalna współpraca oparta na różnorodności, feedbacku oraz integracji w miejscu pracy,
- Szeroki wybór szkoleń,
- Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:
- CV
- W dodatkowych informacjach prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto oraz swojej dostępności (tj. od kiedy mógłby/mogłaby Pan/Pani rozpocząć pracę)
(“referral”)
miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki na stanowisku:
- Opracowywanie dokumentacji projektowej i wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie architektury głównie dla obiektów z sektora wodnego m.in. budowle hydrotechniczne, pompownie wody, przepompownie ścieków i wód opadowych, oczyszczalnie ścieków, stacje uzdatniania wody,
- Uczestnictwo branżowe w opracowywaniu koncepcji, studium wykonalności, dla planowanego rozwoju infrastruktury technicznej wodno – kanalizacyjnej oraz budowli hydrotechnicznych,
- Merytoryczna pomoc w uzyskiwaniu niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień,
- Prowadzenie nadzorów autorskich,
- Przygotowywanie branżowej dokumentacji przetargowej m.in. PFU, SWZ, WWiORB,
- Koordynacja prac w zespole wielobranżowym, również w środowisku międzynarodowym,
- Współpraca z zespołem wielobranżowym i klientem w modelu BIM/ cyfrowym (np. Revit, Navisworks),
- Praca na projektach zarówno w Polsce jak i międzynarodowych.
Podstawowe wymagania:
- Wykształcenie techniczne, w kierunku: architektura (stopień magister inżynier),
- Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej pozwalającej na projektowanie i nadzorowanie budowy obiektów budowlanych bez ograniczeń,
- Doświadczenie w realizacji projektów dla obiektów technologicznych m.in. pompowni wody, przepompowni ścieków, oczyszczalni ścieków, stacji uzdatniania wody,
- Praktyczna znajomość przepisów prawa budowlanego, wytycznych i norm oraz procesu inwestycyjnego w sektorze publicznym,
- Praktyczna znajomość branżowych programów obliczeniowych i graficznych,
- Mile widziana znajomość projektowania w 3D (REVIT), oraz technologii BIM,
- Sumienność w wykonywaniu zadań,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy w zespole w tym w środowisku zagranicznym,
- Umiejętności analitycznego myślenia i pracy z danymi,
- Dobra znajomość języka angielskiego oraz biegła języka polskiego,
- Podejście współpracujące i entuzjazm do pracy zespołowej w ramach firmy oraz z klientami,
- Umiejętność pracy zdalnej w zespołach wielodyscyplinarnych i międzynarodowych,
- Wysoka kultura osobista.
Co oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Elastyczny model pracy (hybrydowy lub zdalnie w zależności od projektu),
- Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie,
- Uczestnictwo w realizacji kluczowych projektów z branży (realizowanych na całym świecie) o realnym wpływie na środowisko i jakość życia lokalnych społeczności,
- Unikalna kultura firmy z nastawieniem na indywidualny rozwój kariery i równowagę między życiem zawodowym a prywatnym,
- Przyjazna atmosfera i profesjonalna współpraca oparta na różnorodności, feedbacku oraz integracji w miejscu pracy,
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:
- CV
- W dodatkowych informacjach prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto oraz swojej dostępności (tj. od kiedy mógłby/mogłaby Pan/Pani rozpocząć pracę)
(“referral”)
miejsce pracy: Warszawa
Główne obowiązki na stanowisku:
- Samodzielne opracowywanie dokumentacji i wykonywanie projektów dla obiektów technologicznych m.in. pompowni wody, przepompowni ścieków i wód opadowych, oczyszczalni ścieków, stacji uzdatniania wody oraz obiektów hydrotechniczny, w zakresie instalacji AKPiA i ew. teletechnicznych / elektrycznych,
- Tworzenie schematów P&ID,
- Tworzenie specyfikacji technicznych i koncepcji projektowych,
- Merytoryczna pomoc w uzyskiwaniu niezbędnych uzgodnień,
- Prowadzenie nadzorów autorskich,
- Przygotowywanie branżowej dokumentacji przetargowej m.in. PFU, SWZ, WWiORB,
- Koordynacja prac w zespole wielobranżowym, również w środowisku międzynarodowym,
- Współudział w tworzeniu planów kampanii pomiarowej na cele kalibracji modelu,
- Udział w procesie usprawniania narzędzi typu digital twins,
- Na podstawie projektu procesowego (technologicznego) opartego na PFD i/lub P&ID wnoszenie wkładu w projektowanie elektrotechniki i automatyzacji procesów,
- Współpraca z zespołem wielobranżowym i klientem w modelu BIM/ cyfrowym (np. Revit, Navisworks),
- Praca na projektach zarówno w Polsce jak i międzynarodowych.
Podstawowe wymagania:
- Wykształcenie techniczne, w kierunku: automatyka i robotyka, elektrotechnika, inżynieria środowiska (specjalizacja AKPiA) lub pokrewne (stopień magister inżynier),
- Min. 3 lata doświadczenia w projektowaniu systemów automatyki i sterowania dla obiektów technologicznych m.in. pompowni wody, przepompowni ścieków, oczyszczalni ścieków, stacji uzdatniania wody i/lub obiektów hydrotechnicznych,
- Praktyczna znajomość wytycznych i norm oraz procesu inwestycyjnego w sektorze publicznym,
- Praktyczna znajomość urządzeń pomiarowych i systemów AKPiA: przepływomierze, czujniki poziomu, analizatory parametrów wody i ścieków, sterowniki PLC, systemy SCADA,
- Praktyczna znajomość branżowych programów obliczeniowych i graficznych,
- Umiejętność wykonywania schematów technologicznych,
- Mile widziana znajomość czytania dokumentacji projektowej w 3D (REVIT), oraz technologii BIM,
- Sumienność w wykonywaniu zadań,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy w zespole w tym w środowisku zagranicznym,
- Umiejętności analitycznego myślenia i pracy z danymi,
- Dobra znajomość języka angielskiego oraz biegła języka polskiego,
- Podejście współpracujące i entuzjazm do pracy zespołowej w ramach firmy oraz z klientami,
- Umiejętność pracy zdalnej w zespołach wielodyscyplinarnych i międzynarodowych,
- Wysoka kultura osobista.
Co oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Elastyczny model pracy (hybrydowy lub zdalnie w zależności od projektu),
- Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie,
- Uczestnictwo w realizacji kluczowych projektów z branży (realizowanych na całym świecie) o realnym wpływie na środowisko i jakość życia lokalnych społeczności,
- Unikalna kultura firmy z nastawieniem na indywidualny rozwój kariery i równowagę między życiem zawodowym a prywatnym,
- Przyjazna atmosfera i profesjonalna współpraca oparta na różnorodności, feedbacku oraz integracji w miejscu pracy,
- Szeroki wybór szkoleń,
- Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:
- CV
- W dodatkowych informacjach prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto oraz swojej dostępności (tj. od kiedy mógłby/mogłaby Pan/Pani rozpocząć pracę)
Miejsce pracy: Gdańsk
Główne obowiązki na stanowisku:
- Koordynacja / monitorowanie / prowadzenie dystrybucji dokumentów przychodzących i wychodzących,
- Wspierania Inżyniera / Project Managera w przygotowaniu protokołów notatek ze spotkań, prowadzeniu bieżącej korespondencji, w dokumentowaniu / monitorowaniu prac realizacyjnych, wspieranie ich w zakresie komunikacji z uczestnikami i interesariuszami projektu oraz w dokumentowaniu / monitorowaniu czasu pracy zespołu,
- Administrowanie i prowadzenie rozliczeń wydatków zespołu w porozumieniu z Działem księgowości,
- Pełnienie roli głównego koordynatora odpowiedzialnego za finalne i terminowe wydanie wszelkich dokumentów i dokumentacji,
- Prowadzenie regularnych spotkań z Wykonawcą w celu monitorowania statusu dokumentów/dokumentacji,
- Wspieranie członków zespołu w dokumentowaniu / monitorowaniu prac realizacyjnych oraz w zakresie komunikacji z uczestnikami i interesariuszami projektu,
- Prowadzenie na bieżąco dokumentacji realizacyjnej projektu, notatek ze spotkań, ustaleń i podejmowanych decyzji oraz dokumentowanie ustaleń na każdym etapie inwestycji,
- Archiwizacja dokumentacji projektowej,
- Rozwiązywanie pojawiających się problemów w zakresie administracji, obiegu i kontroli dokumentów i dokumentacji.
Podstawowe wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz biegła języka polskiego,
- Doświadczenie w pracy administracyjnej w branży budowlanej z podobnym zakresem obowiązków,
- Dokładność, terminowość, sumienność,
- Praktyczna znajomość MS Office.
Co oferujemy:
- Współpracę B2B,
- Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji wśród firm projektowo-doradczych,
- Międzynarodowe środowisko pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:
- CV
- W dodatkowych informacjach prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto oraz swojej dostępności (tj. od kiedy mógłby/mogłaby Pan/Pani rozpocząć współpracę)
(“referral”)
Miejsce pracy: Gdańsk
Główne obowiązki na stanowisku:
- Opracowywanie dokumentacji i wykonywanie projektów obiektów hydrotechnicznych morskich (np.: nabrzeża, porty, terminale) i inne,
- Prace związane z wydawaniem dokumentacji projektowej,
- Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego,
- Współpraca z inwestorami oraz urzędami,
- Inwentaryzacje obiektów,
- Nadzory autorskie.
Podstawowe wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Min. kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Uprawnienia do projektowania w branży hydrotechnicznej lub ekwiwalentne pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji jako projektant obiektów hydrotechnicznych (morskich),
- Praktyczna znajomość programów graficznych oraz programów obliczeniowych,
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Co oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji wśród firm projektowo-doradczych,
- Szeroki wybór szkoleń,
- Bardzo dobrą atmosferę pracy,
- Elastyczny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej,
- Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:
- CV
- W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
(“referral”)
Miejsce pracy: Gdańsk lub Warszawa
Główne obowiązki na stanowisku:
- analiza zapytań ofertowych (m.in. dokumentacji technicznej i SWZ) dotyczących usług konsultingowych i projektowania w budownictwie hydrotechnicznym,
- przygotowanie tekstów ofert i kompletownie oferty w porozumieniu z innymi zespołami firmy,
- sporządzanie kalkulacji i wycen na potrzeby ofert,
- przygotowanie i kompletacja dokumentów ofertowych,
- koordynacja działań i aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie merytorycznego przygotowania oferty,
- koordynacja przygotowania oferty z partnerami biznesowymi,
- kontakt z klientem (m.in. koordynacja i merytoryczny udział w korespondencji z klientem, w tym uzupełnienia i wyjaśnienia do ofert),
- przygotowanie prezentacji i materiałów na spotkania z klientami.
Podstawowe wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (Inżynieria Środowiska, Budownictwo, Energetyka),
- preferowana znajomość branży projektów morskich, terminali, morskich farm wiatrowych, obiektów hydrotechnicznych,
- doświadczenie w przygotowaniu złożonych technicznie ofert,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie komunikatywnym,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- dokładność, dbałość o szczegóły, komunikatywność, orientacja na cele, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy,
- mile widziane doświadczenie w projektowaniu i/lub wykonawstwie i nadzorze.
Co oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji wśród firm projektowo-doradczych,
- szeroki wybór szkoleń,
- elastyczny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej,
- Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:
- CV
- W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
(“referral”)
Miejsce pracy: Warszawa
What you will do
You will work within a multidisciplinary team where your work will be cross borders, native and home based. In addition to participating in projects, you naturally also contribute to the optimization of our internal business processes and to safeguarding and sharing knowledge within your field.
Your main responsibilities include, but are not limited to, the following:
- Manage and deliver the electrical all work packages in multiple projects,
- Identify the scope, design and management objectives and deliver project documentation, including but not limited to:
- Technical Due Diligence
- Concept Design
- Advanced coordinated design
- Technical design
- Detailed Design
- Design and work on power supplies LV, MV and HV distribution, storage, redundancy and uninterruptible power supplies thereby apply, generator selection and design coordination with Vendors and Design Team,
- Perform and review extensive specialists’ study as follows included but not limited to:
- Power Availability Study
- Load Balance
- Short Circuit Study
- Discrimination Study (protection settings)
- Arc Flash Study
- Ensure the quality and flow of information required for contractors, vendors and regulatory authorities,
- Write technical specifications and reports,
- Assist the project manager in the preparation / review of project costs, risk assessments,
- Risk management, execute assessments, Testing and Commissioning protocols,
- Review contractor pre-qualifications and prepared tender evaluation summaries for tender reviews,
- Evaluate proposals and recommendations to the client regarding vendor selection;
- Write technical specifications for tenders,
- Represent RHDHV on factory acceptance tests and site testing & commissioning activities,
- Communicate status of projects to internal directors and external stakeholders (clients) on an ad-hoc and formal basis,
- Develop and maintain vendor relationships ensuring continuous technical professional development.
- Electrical team overall coordination, mentoring younger engineers, supporting them in their professional development.
What we require
- A bachelor’s and/or master’s degree in Electrical Engineering,
- At least 7 years of relevant working experience in electrical design and / or installation,
- Good knowledge of standard practices in the design and construction industry,
- License to design (electrical specialization) – high preference,
- Experience in performing complex engineering and calculations (short circuit study, discrimination study, LPS risk assessment),
- Fluency in English and Polish, other EU languages will be advantage
- A good understanding of the daily operational business of construction industry clients,
- An entrepreneurial and result oriented,
- Proactive and flexible attitude,
- Positive and problem-solving attitude.
What we offer
- Interesting work in an international company on challenging projects,
- Work with a dedicated and passionate team ranked as one of the best Data Centre design & engineering teams globally,
- The long-term position where we as employer can contribute to your growth and development,
- Employment contract,
- Flexible working hours and possibility of hybrid working,
- A workplace in our office in Warszawa,
- Lifelong learning by offering you plenty of training & development opportunities.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:
- CV
- W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
(“referral”)
Miejsce pracy: Warszawa
What you will do
- You will work within a multidisciplinary team where your work will be cross borders, native and home based. In addition to participating in projects, you naturally also contribute to the optimization of our internal business processes and to safeguarding and sharing knowledge within your field. Experienced with Sanitary is an advantage.
Your main responsibilities include, but are not limited to, the following:
- Managing and delivering sanitary work packages in multiple projects,
- Identifying the scope, design, and management objectives and delivering project documentation including but not limited to:
- Technical Due Diligence
- Concept Design
- Advanced coordinated design
- Technical design
- Detailed Design
- Perform and review extensive specialists’ study as follows included but not limited to:
- Heat Gains and Losses Calculation
- Pressure drop Calculation for Ventilation, Water Systems,
- Heat, Cooling, Fuel and Urea Capacity calculation
- CFD, Short break study result analyze, recommendation
- PUE calculation
- Public Health capacity calculation
- Ensuring the quality and flow of information required for contractors, vendors, and regulatory authorities,
- Writing technical specifications and reports,
- Assisting the project manager in the preparation/review of project costs and risk assessments,
- Risk management, executing assessments, and testing and commissioning protocols,
- Review contractor pre-qualifications and prepared tender evaluation summaries for tender reviews,
- Evaluate proposals and recommendations to the client regarding vendor selection, write technical specifications for tenders,
- Represent RHDHV on factory acceptance tests and site testing & commissioning activities,
- Communicate the status of projects to internal directors and external stakeholders (clients) on an ad-hoc and formal basis,
- Developing and maintaining vendor relationships ensuring continuous technical professional development.
What we require
- A bachelor’s and/or master’s degree in Sanitary Engineering,
- At least 7-10 years of relevant working experience in sanitary design and / or installation,
- Good knowledge of standard practices in the design and construction industry,
- License to design (sanitary / HVAC specialization), – high preference,
- Fluency in English and Polish, other EU languages will be advantage,
- A good understanding of the daily operational business of construction industry clients,
- An entrepreneurial and result oriented,
- Proactive and flexible attitude,
- Positive and problem-solving attitude.
What we offer
- Interesting work in an international company on challenging projects,
- Work with a dedicated and passionate team ranked as one of the best Data Centre design & engineering teams globally,
- The long-term position where we as employer can contribute to your growth and development,
- Employment contract,
- Flexible working hours and possibility of hybrid working,
- A workplace in our office in Warszawa,
- Lifelong learning by offering you plenty of training & development opportunities.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:
- CV
- W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani pracą w naszym zespole, zachęcamy do przesłania aplikacji, nawet jeśli aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na interesujące Państwa stanowisko. Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli dotyczącej wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Administrator
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest HaskoningDHV Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bonifraterskiej 17, 00-203 Warszawa.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Podstawę prawną stanowi Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO) Inne dane osobowe, w tym dane do kontaktu, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit a RODO. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi Art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit a RODO.
Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przetwarzane przez 12 miesięcy licząc od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.