Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy

Jesteśmy jedną z wiodących firm projektowych w Polsce w swojej branży.

Naszym celem jest prowadzenie zrównoważonego i odpowiedzialnego biznesu oraz generowanie pozytywnego wpływu na otoczenie poprzez wykorzystywanie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników.

Tworzymy zgrany zespół doświadczonych inżynierów, kierowników projektów i specjalistów, który realizuje kompleksowe projekty w zakresie: gospodarki wodnej i wodno-ściekowej, hydrotechniki, hydrologii, przemysłu, energii odnawialnej i ochrony środowiska.

Traktujemy siebie nawzajem z szacunkiem i doceniamy naszych pracowników za to kim są i co współtworzą. Cenimy pracę zespołową, poczucie odpowiedzialności i zaangażowanie. Każdy pracownik jest dla nas źródłem inspiracji i ma realny wpływ na kształtowanie zmian w obszarze naszej działalności.

Poszukujemy ambitnych i gotowych do podejmowania wyzwań pracowników, aby wspólnie tworzyć przyszłość, z której będziemy mogli być dumni!

Kogo szukamy

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowiska:

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • monitoring rynku, w tym ogłoszeń przetargowych, zbieranie informacji o klientach,
  • kompleksowa analiza zapytań ofertowych, ogłoszeń przetargowych, dokumentacji, warunków kontraktowych w obszarze zamówień na usługi projektowe i doradcze,
  • przygotowywanie ofert handlowych i komercyjnych,
  • składanie ofert w przetargach publicznych,
  • prowadzenie baz danych na potrzeby działu ofertowania,
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych firmy,
  • obsługa strony internetowej i social media.

Podstawowe wymagania:

  • doświadczenie w pracy przy tworzeniu i składaniu ofert w przetargach publicznych,
  • dobra znajomość Prawa Zamówień Publicznych,
  • dobra znajomość języka angielskiego w piśmie i w mowie,
  • dobra znajomość obsługi MS Excel, MS Word,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • umiejętność analityczne,
  • skrupulatność i dobra organizacja pracy.

Co oferujemy:

  • umowę o pracę na zastępstwo (ok. 1,5 roku) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony po tym okresie,
  • ciekawą pracę,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • bardzo dobre warunki pracy,
  • elastyczny czas pracy,
  • pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Benefit Multisport).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • Przygotowywanie dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta, w tym rysunkowej dokumentacji technicznej (2D i 3D),
  • Przygotowywanie rysunków konstrukcji żelbetowych i stalowych,
  • Koordynacja prac projektowych w zespole wielobranżowym.

Podstawowe wymagania:

  • Wykształcenie mgr inż. konstrukcji budowlanych,
  • Znajomość oprogramowania: AutoCAD, MS Office,
  • Znajomość programu obliczeniowego Robot,
  • Znajomość jednego z programów 3D np. Revit, Allplan, Prostructures,
  • Znajomość języka angielskiego.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Umowę o pracę,
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • Przygotowywanie dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta, w tym rysunkowej dokumentacji technicznej (2D i 3D),
  • Koordynacja prac projektowych w zespole wielobranżowym.

Podstawowe wymagania:

  • 2 lata doświadczenia w przygotowaniu rysunkowej dokumentacji technicznej w programie Revit,
  • Wykształcenie techniczne (lub w trakcie studiów),
  • Znajomość oprogramowania: Revit, Navisworks, AutoCAD, MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację z osobami anglojęzycznymi.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Umowę o pracę,
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa lub Wrocław

Główne obowiązki:

  • Opracowywanie dokumentacji i wykonywanie projektów obiektów hydrotechnicznych,
  • Prace związane z wydawaniem dokumentacji projektowej,
  • Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego,
  • Współpraca z inwestorami oraz urzędami,
  • Koordynowanie i kontrolowanie pracy asystentów.

Podstawowe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Uprawnienia do projektowania w branży hydrotechnicznej,
  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku projektanta,
  • Praktyczna znajomość programów graficznych (AutoCAD itp.), programów  obliczeniowych (PLAXIS/GEO5/ZSOIL),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dodatkowymi atutami będą: umiejętność projektowania 3D (REVIT), znajomość technologii BIM.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Ciekawą pracę, szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Wrocław lub Warszawa

Główne obowiązki na stanowisku:

  • Opracowywanie dokumentacji i wykonywanie projektów obiektów hydrotechnicznych we współpracy z projektantem,
  • Prace związane z wydawaniem dokumentacji projektowej,
  • Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego.

Podstawowe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, w zakresie hydrotechniki,
  • 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Praktyczna znajomość programów kreślarskich, graficznych (AutoCAD itp.),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dodatkowymi atutami będą: umiejętność projektowania 3D (REVIT), znajomość technologii BIM.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki na stanowisku:

  • Współudział przy opracowywaniu dokumentacji projektowej i wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie instalacji sanitarnych i technologicznych,
  • Koordynacja prac projektowych w zespole wielobranżowym,
  • Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego.

Podstawowe wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenie w projektowaniu instalacji HVAC,
  • Doświadczenie w budownictwie przemysłowym,
  • Praktyczna znajomość projektowania 3D (REVIT MEP, CIVIL 3D),
  • Praktyczna znajomość branżowych programów obliczeniowych,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • Ciekawą pracę, szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki na stanowisku:

  • Opracowywanie dokumentacji technicznej, wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych,
  • Prowadzenie nadzorów autorskich,
  • Koordynacja prac w zespole wielobranżowym,
  • Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego.

 Podstawowe wymagania:

  • Uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
  • Doświadczenie w budownictwie kubaturowym – przemysłowym,
  • Praktyczna znajomość programów do obliczania konstrukcji (np. Robot, SCIA) oraz modelowania konstrukcji (np. Prosteel, Revit, Allplan),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • Ciekawą pracę, szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • kompleksowe zarządzanie powierzonymi projektami zgodnie z postanowieniami umowy kontraktowej oraz zasadami obowiązującymi w Spółce. W szczególności praca z budżetem bazowym oraz harmonogramem bazowym,
  • współudział merytoryczny w procesie planowania projektu,
  • uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień,
  • realizacja i optymalizacja przyjętego budżetu zgodnie z założonymi parametrami,
  • bieżąca kontrola wskaźników finansowych i jakościowych realizowanych projektów,
  • rozliczanie wykonanych prac,
  • zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów oraz terminowej realizacji przedsięwzięć,
  • sporządzanie okresowych raportów o stanie prac na poszczególnych projektach,
  • bieżąca współpraca i udział w negocjacjach z dostawcami / podwykonawcami,
  • reprezentowanie Spółki przed Inwestorami i osobami przez niego wskazanymi,
  • współpraca z osobami anglojęzycznymi (bezpośrednia, telefoniczna oraz pisemna).

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne, preferowane w kierunku: inżynieria środowiska / budownictwo / budownictwo hydrotechniczne / gospodarka wodna lub pokrewne dziedziny,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami w sektorze publicznym,
  • mile widziane dodatkowe wykształcenie w zarządzaniu projektami,
  • doświadczenie w BIM,
  • dobra znajomość języka angielskiego.

Co oferujemy:                                                                                           

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
  • elastyczny czas pracy,
  • pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Benefit Multisport).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

 Główne obowiązki:

  • wsparcie Kierownika Projektu w zakresie zarządzania projektami, a w szczególności praca z budżetem bazowym oraz harmonogramem bazowym,
  • współudział w procesie planowania projektu,
  • bieżąca kontrola wskaźników finansowych i jakościowych realizowanych projektów,
  • rozliczanie wykonanych prac,
  • zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów oraz terminowej realizacji przedsięwzięć,
  • sporządzanie okresowych raportów o stanie prac na poszczególnych projektach,
  • bieżąca współpraca i udział w negocjacjach z dostawcami / podwykonawcami,
  • współpraca z osobami anglojęzycznymi (bezpośrednia, telefoniczna oraz pisemna).

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne, preferowane w kierunku: inżynieria środowiska / budownictwo / budownictwo hydrotechniczne / gospodarka wodna lub pokrewne dziedziny,
  • doświadczenie w realizacji projektów w sektorze publicznym i prywatnym będzie dodatkowym atutem,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Co oferujemy:                                                                                           

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
  • elastyczny czas pracy,
  • pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

 Główne obowiązki:

  • Koordynacja procesu projektowego ze wszystkimi branżami i udrażnianie przepływu informacji pomiędzy projektantami wewnętrznymi, zewnętrznymi, wykonawcą, inwestorem i wewnętrznym Project Managerem
  • Udział w przygotowaniu harmonogramu prac projektowych i procedur administracyjnych, niezbędnych do realizacji inwestycji
  • Wsparcie dla Project Managera w zakresach technicznych projektu (identyfikacja ryzyk, identyfikacja prac dodatkowych, etc.)
  • Ustalanie zakresu i koordynowanie pracy zewnętrznych biur projektowych
  • Pełnienie funkcji projektanta architektury lub innej branży
  • Zapewnienie stosowania procedur firmowych przy sporządzaniu dokumentacji projektowej
  • Prowadzenie spotkań koordynacyjnych wraz z Project Managerem
  • Kontakty z urzędami

 Podstawowe wymagania:

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i koordynowaniu projektów wielobranżowych
  • Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę w międzynarodowym środowisku (w mowie i piśmie)
  • Znajomość MS Project, Revit, Navisworks (oprogramowanie 3D)

 Co oferujemy:

  •  Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (preferowane) lub B2B
  • Ciekawą pracę, szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
  • Elastyczny czas pracy
  • Pakiet dodatkowych benefitów

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: okolice Nysy (Radzikowice), woj. opolskie

 Główne obowiązki:

  • Wsparcie Inspektora branżowego, w szczególności w:

– nadzorze nad wykonywaniem prac na budowie oraz nad jakością prowadzonych robót przez Generalnego Wykonawcę

– weryfikowaniu i sprawdzaniu przedmiotu robót, kosztorysów przed i po- wykonawczych oraz dokumentów jakości robót

  • Zapoznawanie się z dokumentacją realizowanych obiektów.

 Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne w kierunku Budownictwa, mile widziane w specjalności instalacji elektrycznych,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość MS Office i oprogramowania AutoCAD (w celu przeglądania rysunków).

 Oferujemy:

  •  Współpracę B2B,
  • Szkolenia i rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku pracy,
  • Możliwość zdobycia kierunkowego doświadczenia zawodowego.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: okolice Nysy (Radzikowice), woj. opolskie

Główne obowiązki:

  • Koordynacja / monitorowanie / prowadzenie / dystrybucja dokumentów przychodzących i wychodzących,
  • Prowadzenie dokumentacji realizacyjnej projektu, notatek ze spotkań, ustaleń i podejmowanych decyzji,
  • Archiwizacja dokumentacji projektowej,
  • Wspieranie Contract Managera / Project Managera w: przygotowaniu protokołów notatek ze spotkań, prowadzeniu bieżącej korespondencji, dokumentowaniu / monitorowaniu prac realizacyjnych, komunikacji z uczestnikami i interesariuszami projektu, dokumentowaniu / monitorowaniu czasu pracy zespołu Construction Team,
  • Wspieranie inspektorów nadzoru i innych członków Zespołu Construction Team w: dokumentowaniu / monitorowaniu prac realizacyjnych, komunikacji z uczestnikami i interesariuszami projektu,
  • Administrowanie i prowadzenie rozliczeń wydatków zespołu Construction Management w porozumieniu z Działem księgowości,
  • Pełnienie roli głównego koordynatora odpowiedzialnego za finalne i terminowe wydanie wszelkich dokumentów i dokumentacji,
  • Prowadzenie cotygodniowych spotkań z Wykonawcą w celu monitorowania statusu dokumentów.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienne kontakty z pracownikami anglojęzycznymi),
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej,
  • Dokładność, terminowość, sumienność,
  • Praktyczna znajomość MS Office.

 Co oferujemy:

  • Ciekawą pracę na pełen etat, w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą,
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • Bardzo dobre warunki pracy w międzynarodowym środowisku.

 Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: okolice Nysy (Radzikowice), woj. opolskie

Zakres obowiązków:

  • Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane, tj: m.in.:
    • reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
    • sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
    • sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
    • potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy.
  • Nadzór nad wykonywaniem prac na budowie zgodnie z projektami i pozwoleniami na budowę, zasadami sztuki budowlanej oraz aktualną wiedzą techniczną, koordynacja robót branżowych,
  • Współpraca z przedstawicielami Inwestora,
  • Stały nadzór nad jakością prowadzonych robót przez Generalnego Wykonawcę,
  • Zapoznawanie się z dokumentacją realizowanych obiektów,
  • Sporządzanie protokołów przekazań i odbioru terenu budowy,
  • Weryfikowanie i sprawdzanie przedmiotu robót, kosztorysów przed i po- wykonawczych oraz dokumentów jakości robót.

 Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne w kierunku Budownictwa,
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na budowie na stanowisku Inżyniera Budowy / Kierownika Robót / Inspektora Nadzoru, przy obiektach przemysłowych,
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
  • Aktualne członkostwo w Izbie Budowlanej,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
  • Znajomość MS Office i oprogramowania AutoCAD (w celu przeglądania rysunków).

 Oferujemy:

  • Współpracę B2B,
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • Międzynarodowe środowisko pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: okolice Nysy (Radzikowice), woj. opolskie

Główne obowiązki:

  • Wsparcie Dyrektora lub Menadżera kontraktu w codziennych zadaniach związanych z realizacją inwestycji na etapie projektowym i realizacyjnym. W szczególności wsparcie we wszystkich aspektach kontrolnych dotyczących harmonogramów, kosztów, zasobów, komunikacji i informacji, jakości i bezpieczeństwa.

Wsparcie dotyczące poszczególnych aspektów:

  • Czas: zarządzanie terminowym dostarczaniem informacji, monitorowanie i raportowanie o postępach w dostarczaniu danych
  • Koszty: zebranie informacji o budżecie, przedstawienie wyników
  • Zasoby: wsparcie zespołu zarządzającego projektem, organizowanie wydarzeń zespołowych, eskalacja potencjalnych problemów do zespołu zarządzającego projektem
  • Komunikacja i informacja: organizowanie i utrzymanie administracji projektu, prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez e-maile, telefony, raporty, spotkania itp.
  • Jakość: kontrolowanie i utrzymanie jakości raportów i danych
  • Bezpieczeństwo: przestrzeganie standardów BHP, zabezpieczenia i przetwarzania danych oraz eskalacja potencjalnych problemów do zespołu zarządzającego projektem

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, umożliwiające bezproblemowe dostosowanie się do międzynarodowego i zróżnicowanego kulturowo środowiska pracy
  • Umiejętność budowania i utrzymywania statusu zaufanego doradcy wśród klienta i zespołu zarządzającego projektem
  • Świadomość lokalnych i międzynarodowych standardów pracy w dużych zespołach

Oferujemy:

  • umowa B2B,
  • konkurencyjne wynagrodzenie zgodne z doświadczeniem,
  • szkolenia i możliwości rozwoju,

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: okolice Nysy (Radzikowice), woj. opolskie

Główne obowiązki:

  • Nadzorowanie procesu realizacji inwestycji w zakresie robót sanitarnych i wodnych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy
  • Koordynacja techniczna i kontraktowa pomiędzy różnymi podmiotami realizującymi inwestycję w ramach zakresu sanitarnego oraz zakresów zależnych
  • Reprezentowanie Inwestora przed organami właściwymi do uzgodnień sanitarnych
  • Nadzorowanie i koordynowanie pracy podwykonawców
  • Monitorowanie postępu prac pod kątem zgodności z dokumentacją techniczną
  • Przygotowywanie niezbędnych analiz i dokumentów technicznych związanych z realizacją projektu
  • Ocena i ograniczanie ryzyka technicznego 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne – Inżynieria Środowiska lub Budownictwo
  • Doświadczenie w koordynacji zadań inwestycyjnych
  • Wiedza z zakresu odbiorów oraz eksploatacji instalacji sanitarnych
  • Sumienność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, terminowość, operatywność i wykazywanie inicjatywy podczas wykonywanych zadań
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Prawo jazdy kat. B 

Oferujemy: 

  • Współpracę B2B
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego
  • Międzynarodowe środowisko pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto

 

Aplikuj

Miejsce pracy: okolice Nysy (Radzikowice), woj. opolskie

Główne obowiązki:

  • Nadzorowanie procesu realizacji inwestycji w zakresie rozwiązań mechanicznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i harmonogramy
  • Koordynacja techniczna i kontraktowa pomiędzy różnymi podmiotami realizującymi inwestycję w ramach zakresów mechanicznych oraz zakresów zależnych dla budynków przemysłowych lub laboratoryjnych
  • Reprezentowanie Inwestora przed organami właściwymi do uzgodnień i pozwoleń
  • Nadzorowanie i koordynowanie pracy podwykonawców
  • Monitorowanie postępu prac pod kątem zgodności z dokumentacją techniczną
  • Przygotowywanie niezbędnych analiz i dokumentów technicznych związanych z realizacją projektu
  • Ocena i ograniczanie ryzyka technicznego 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne – studia o kierunku energetyka, mechanika i budowa maszyn, budownictwo przemysłowe lub ogólne
  • Doświadczenie w koordynacji zadań inwestycyjnych
  • Doświadczenie w pracy przy obiektach przemysłowych na etapach projektowych lub realizacyjnych
  • Sumienność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, terminowość, operatywność i wykazywanie inicjatywy podczas wykonywanych zadań
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy 

Oferujemy: 

  • Współpracę B2B
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego
  • Międzynarodowe środowisko pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: okolice Nysy (Radzikowice), woj. opolskie 

Główne obowiązki:

  • Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane, tj: m.in.:
    • reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
    • sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
    • sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
    • potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy.
  • Nadzór nad wykonywaniem prac na budowie zgodnie z projektami i pozwoleniami na budowę, zasadami sztuki budowlanej oraz aktualną wiedzą techniczną, koordynacja robót branżowych,
  • Współpraca z przedstawicielami Inwestora,
  • Stały nadzór nad jakością prowadzonych robót przez Generalnego Wykonawcę,
  • Zapoznawanie się z dokumentacją realizowanych obiektów,
  • Sporządzanie protokołów przekazań i odbioru terenu budowy,
  • Weryfikowanie i sprawdzanie przedmiotu robót, kosztorysów przed i po- wykonawczych, oraz dokumentów jakości robót. 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne w kierunku Budownictwa, w specjalności instalacji elektrycznych,
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na budowie na stanowisku Inżyniera Budowy / Kierownika Robót / Inspektora Nadzoru, przy obiektach przemysłowych,
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń,
  • Aktualne członkostwo w Izbie Budowlanej,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
  • Znajomość MS Office i oprogramowania AutoCAD (w celu przeglądania rysunków). 

Oferujemy:

  • Współpracę B2B,
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • Międzynarodowe środowisko pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: okolice Nysy (Radzikowice), woj. opolskie

Główne obowiązki:

  • Wsparcie Inspektora branżowego, w szczególności w:

– nadzorze nad wykonywaniem prac na budowie oraz nad jakością prowadzonych robót przez Generalnego Wykonawcę

– weryfikowaniu i sprawdzaniu przedmiotu robót, kosztorysów przed i po- wykonawczych oraz dokumentów jakości robót

  • Zapoznawanie się z dokumentacją realizowanych obiektów. 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne w kierunku Budownictwa, mile widziane w specjalności instalacji sanitarnej,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość MS Office i oprogramowania AutoCAD (w celu przeglądania rysunków). 

Oferujemy: 

  • Współpracę B2B,
  • Szkolenia i rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku pracy,
  • Możliwość zdobycia kierunkowego doświadczenia zawodowego.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: okolice Nysy (Radzikowice), woj. opolskie

Główne obowiązki:

  • Nadzór nad prawidłową realizacją usługi w przydzielonym zakresie.
  • Tworzenie protokołów, raportów.
  • Opiniowanie dokumentacji.
  • Analiza rozwiązań projektowych.
  • Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji rozruchowej.
  • Uczestnictwo w naradach.
  • Koordynacja prac rozruchowych.
  • Nadzór nad prowadzonymi pracami związanymi z rozruchem budynków przemysłowych i laboratorium produkcyjnego.
  • Kontrola kompletności montażu i udział w odbiorach do rozruchu.
  • Nadzór nad realizacją harmonogramu rozruchu.
  • Ogólna kontrola przestrzegania jakości robót i spraw BHP.
  • Udział w uruchomieniach i testach.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe – studia o kierunku energetyka, mechanika i budowa maszyn, budownictwo przemysłowe.
  • Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy przy obiektach przemysłowych.
  • Doświadczenie w wygaszaniu lub rozruchu obiektów przemysłowych.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienne kontakty z pracownikami anglojęzycznymi).
  • Znajomość MS Office i oprogramowania AutoCAD (w celu przeglądania rysunków).
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.
  • Sumienność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, terminowość, operatywność i wykazywanie inicjatywy podczas wykonywanych zadań.

Oferujemy:

  • Współpracę B2B.
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego.
  • Międzynarodowe środowisko pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: okolice Nysy (Radzikowice), woj. opolskie

Główne obowiązki:

  • Pełnienie funkcji Dyrektora Kontraktu (Contract Manager),
  • Nadzór nad wypełnianiem zobowiązań kontraktowych,
  • Opracowywanie oraz sporządzenie pism i formalnej korespondencji związanej z kontraktem,
  • Utrzymywanie i zarządzanie relacjami z klientami,
  • Koordynacja harmonogramu i budżetu kontraktu,
  • Organizacja i zarządzanie zasobami technicznymi oraz personelem,
  • Współpraca z przedstawicielami Inwestora,
  • Stały nadzór nad jakością prowadzonych robót przez Generalnego Wykonawcę,
  • Koordynowanie pracy podległego zespołu inżynierów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne w kierunku Budownictwa,
  • Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na budowie na stanowisku Contract Managera / Dyrektora kontraktu lub podobnym, przy obiektach przemysłowych,
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
  • Aktualne członkostwo w Izbie Budowlanej,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienne kontakty z pracownikami anglojęzycznymi),
  • Znajomość MS Office i oprogramowania AutoCAD (w celu przeglądania rysunków),
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność zarządzania zespołem.

Oferujemy:

  • Współpracę B2B,
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • Międzynarodowe środowisko pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Olsztyn

Główne obowiązki na stanowisku:

  • Koordynacja, monitorowanie, dystrybucja dokumentów przychodzących i wychodzących,
  • Archiwizacja dokumentów,
  • Ścisła współpraca z działami projektowymi i realizacją,
  • Kontrola dokumentów w zakresie zgodności z obowiązującymi procedurami,
  • Weryfikacja dokumentów w zakresie wymagań kontraktowych od strony administracyjnej.

Podstawowe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Znajomość oprogramowania AutoCAD, MS Office, Revit
  • Terminowość, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, uczciwość, lojalność,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę w międzynarodowym środowisku.

Co oferujemy:

  • Ciekawą pracę na pełen etat, w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą,
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • Bardzo dobre warunki pracy w międzynarodowym środowisku.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Aktualnie dla naszych nowych rozwojowych morskich projektów (nabrzeża, porty, terminale) oraz wsparcia dotychczasowych projektów  poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Projektant Hydrotechnik (morski)

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • Opracowywanie dokumentacji i wykonywanie projektów obiektów hydrotechnicznych,
  • Prace związane z wydawaniem dokumentacji projektowej,
  • Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego,
  • Współpraca z inwestorami oraz urzędami,
  • Koordynowanie i kontrolowanie pracy asystentów.

Podstawowe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Uprawnienia do projektowania w branży hydrotechnicznej,
  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku projektanta,
  • Praktyczna znajomość programów graficznych (AutoCAD itp.), programów  obliczeniowych (PLAXIS/GEO5/ZSOIL),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dodatkowymi atutami będą: umiejętność projektowania 3D (REVIT), znajomość technologii BIM.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Ciekawą pracę, szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Główne obowiązki na stanowisku:

  • Opracowywanie dokumentacji i wykonywanie zmian w dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta,
  • Prace związane z wydawaniem dokumentacji projektowej,
  • Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego.

Podstawowe wymagania:

  • Wykształcenie techniczne, w jednym z poniższych zakresów:
    • Hydrotechnika
    • Geotechnika
    • Konstrukcje budowlane
    • Elektryka
    • Mechanika (napędy, budowa maszyn)
    • Instalacje sanitarne w zakresie sieci zewnętrznych ciśnieniowych
    • Instalacje sanitarne wewnętrzne
    • Architektura
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Praktyczna znajomość programów kreślarskich, graficznych (AutoCAD itp.),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dodatkowymi atutami będą:
    • umiejętność projektowania 3D (AutoCAD Civil, REVIT),
    • znajomość technologii BIM,
    • znajomość programów typu GIS wspomagających projektowanie (QGIS, ArcGis),
    • znajomość branżowych programów obliczeniowych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto oraz zakresu wykształcenia technicznego
Aplikuj

Miejsce pracy: Wrocław lub Warszawa

Podstawowe obowiązki:

  • Projektowanie konstrukcji ziemnych, obiektów inżynierskich, a w szczególności:
  • Dokonywanie obliczeń geotechnicznych: np. nośność, osiadania podłoża, stateczność,
  • Analiza warunków gruntowo – wodnych pod kątem posadowienia obiektów inżynierskich i kubaturowych,
  • Analiza dokumentacji geologiczno-inżynierskich,
  • Opracowywanie i weryfikacja dokumentacji projektowej,
  • Koordynowanie projektów w zakresie swojej branży,
  • Nadzór nad pracą asystentów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inżynierii hydrotechnicznej – w nieograniczonym zakresie,
  • Doświadczenie w projektowaniu konstrukcji ziemnych i obiektów inżynierskich,
  • Znajomość oprogramowania do projektowania: GEO STUDIO, PLAXIS, oprogramowania typu MES,
  • Dodatkowym atutem będzie praktyczna znajomość środowiska REVIT 3D,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę w międzynarodowym środowisku.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę na podstawie umowy o pracę, lub inne formy współpracy,
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani pracą w naszym zespole, zachęcamy do przesłania aplikacji, nawet jeśli aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na interesujące Państwa stanowisko. Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli dotyczącej wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Administrator

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest HaskoningDHV Polska Sp. z o.o. z siedziba przy ul. Dzielnej 60, 01-029 Warszawa.

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Podstawę prawną stanowi Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO) Inne dane osobowe, w tym dane do kontaktu, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit a RODO. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi Art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit a RODO.

Odbiorcy danych osobowych

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przetwarzane przez 12 miesięcy licząc od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wypełnij formularz rekrutacyjny