Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy

Jesteśmy jedną z wiodących firm projektowych w Polsce w swojej branży.

Naszym celem jest prowadzenie zrównoważonego i odpowiedzialnego biznesu oraz generowanie pozytywnego wpływu na otoczenie poprzez wykorzystywanie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników.

Tworzymy zgrany zespół doświadczonych inżynierów, kierowników projektów i specjalistów, który realizuje kompleksowe projekty w zakresie: gospodarki wodnej i wodno-ściekowej, hydrotechniki, hydrologii, przemysłu, energii odnawialnej i ochrony środowiska.

Traktujemy siebie nawzajem z szacunkiem i doceniamy naszych pracowników za to kim są i co współtworzą. Cenimy pracę zespołową, poczucie odpowiedzialności i zaangażowanie. Każdy pracownik jest dla nas źródłem inspiracji i ma realny wpływ na kształtowanie zmian w obszarze naszej działalności.

Poszukujemy ambitnych i gotowych do podejmowania wyzwań pracowników, aby wspólnie tworzyć przyszłość, z której będziemy mogli być dumni!

Kogo szukamy

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowiska:

Miejsce pracy: Warszawa

Aktualnie prowadzimy rekrutację dla naszej jednostki biznesowej Multinationals II w ramach linii biznesowej Industry & Buildings, która jest odpowiedzialna za usługi doradcze i inżynieryjne oraz realizację projektów przemysłowych i centrów danych. W ramach tej jednostki oferujemy multidyscyplinarny zakres usług doradczych dla rynku przemysłowego. Posiadamy wielobranżowy zespół inżynierów i łączymy tę wiedzę i doświadczenie, aby opracowywać zintegrowane i innowacyjne projekty dla naszych klientów.

Nasi klienci coraz częściej wymagają bardziej szczegółowych projektów w 3D, aż do poziomu dokumentacji projektu wykonawczego. Dlatego potrzebujemy inżynierów, którzy łączą umiejętności inżynierskie z umiejętnościami modelowania 3D.

Osoba, która zostanie zatrudniona na tym stanowisku, będzie pełniła wiodącą rolę w projektach branży HVAC (koncepcja, projekt budowlany, projekt wykonawczy) dla klientów przemysłowych.

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie projektami branży HVAC – co najmniej dwa projekty równocześnie,
  • Ustalanie zakresu prac związanych z HVAC, projektowanie, przygotowywanie dokumentacji projektowej, zapewniając jakość i przepływ informacji wymaganych dla wykonawców, sprzedawców i organów regulacyjnych,
  • Pomaganie kierownikowi projektu w przygotowywaniu / przeglądzie kosztów projektu w trakcie cyklu życia projektu,
  • Rozwijanie i utrzymywanie relacji z dostawcami, zapewniając ciągłe udoskonalanie rozwiązań technicznych,
  • Przygotowywanie specyfikacji technicznych i pakietów przetargowych,
  • Przegląd / kwalifikacja i podsumowanie oceny ofert na potrzeby przetargu. Ocena ofert i zalecenia dla klienta w wyborze dostawcy,
  • Reprezentowanie firmy w zakresie fabrycznych testów odbiorczych i rozruchu na miejscu dla różnych pakietów projektowych w zakresie HVAC,
  • Informowanie o stanie projektów na zasadzie ad-hoc i formalnej.

Podstawowe wymagania:

  • Licencjat lub magister z obszaru systemów grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych – HVAC,
  • 5 – 10 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu systemów HVAC,
  • Przedsiębiorcze, proaktywne i elastyczne podejście,
  • Dobra znajomość standardowych praktyk w branży projektowo-budowlanej, prawa budowlanego, norm i aktów prawnych,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację ustną i pisemną z osobami anglojęzycznymi oraz biegła znajomość języka polskiego,
  • Skoncentrowanie na efektach oraz proaktywny sposób rozwiązywania problemów,
  • Doświadczenie poparte sukcesami w pracy w zespole multidyscyplinarnym,
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
  • Doświadczenie przy projektowaniu obiektów typu centrum danych będzie dodatkowym atutem,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych (jedno lub kilkudniowych) w związku z projektami realizowanymi na terenie kraju i za granicą.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Możliwości rozwoju oraz zdobycia doświadczenia przy projektach międzynarodowych,
  • Szeroki wybór szkoleń,
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Aktualnie prowadzimy rekrutację dla naszej jednostki biznesowej Multinationals II w ramach linii biznesowej Industry & Buildings, która jest odpowiedzialna za usługi doradcze i inżynieryjne oraz realizację projektów przemysłowych i centrów danych. W ramach tej jednostki oferujemy multidyscyplinarny zakres usług doradczych dla rynku przemysłowego. Posiadamy wielobranżowy zespół inżynierów i łączymy tę wiedzę i doświadczenie, aby opracowywać zintegrowane i innowacyjne projekty dla naszych klientów.

Nasi klienci coraz częściej wymagają bardziej szczegółowych projektów w 3D, aż do poziomu dokumentacji projektu wykonawczego. Dlatego potrzebujemy inżynierów, którzy łączą umiejętności inżynierskie z umiejętnościami modelowania 3D.

Osoba, która zostanie zatrudniona na tym stanowisku, będzie członkiem zespołu projektowego w roli projektanta samodzielnie modelującego w programie REVIT projekty z branży HVAC, pod nadzorem Starszego Projektanta Branży HVAC.

Główne obowiązki:

  • Przygotowanie projektu z zakresu branży HVAC pod nadzorem Starszego Projektanta Branży HVAC,
  • Opracowywanie schematów jednoliniowych instalacji HVAC,
  • Koordynowanie instalacji HVAC z innymi branżami w celu wstępnej rezerwacji przestrzeni,
  • Modelowanie instalacji HVAC w 3D Revit z wykorzystaniem schematów jednoliniowych i skoordynowanych rezerwacji przestrzeni,
  • Weryfikacja wykonalności instalacji pod kątem wykonalności montażu, dostępności i łatwości utrzymania, w celu upewnienia się, że zaprojektowaną instalację można wykonać dokładnie zgodnie z projektem, bez zmian,
  • Koordynacja i kontrola projektów z branży HVAC z innymi branżami.

Podstawowe wymagania:

  • Min. licencjat na kierunku HVAC,
  • Min. 5 lat odpowiedniego doświadczenia zawodowego,
  • Praktyczna znajomość programu REVIT oraz zintegrowanego projektowania,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację ustną i pisemną z osobami anglojęzycznymi oraz biegła znajomość języka polskiego,
  • Przedsiębiorcze, proaktywne i elastyczne podejście,
  • Skoncentrowanie na efektach oraz proaktywny sposób rozwiązywania problemów,
  • Doświadczenie poparte sukcesami w pracy w zespole multidyscyplinarnym,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych (jedno lub kilkudniowych) w związku z projektami realizowanymi na terenie kraju i za granicą.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Możliwości rozwoju oraz zdobycia doświadczenia przy projektach międzynarodowych,
  • Szeroki wybór szkoleń,
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Aktualnie prowadzimy rekrutację dla naszej jednostki biznesowej Multinationals II w ramach linii biznesowej Industry & Buildings, która jest odpowiedzialna za usługi doradcze i inżynieryjne oraz realizację projektów przemysłowych i centrów danych. W ramach tej jednostki oferujemy multidyscyplinarny zakres usług doradczych dla rynku przemysłowego. Posiadamy wielobranżowy zespół inżynierów i łączymy tę wiedzę i doświadczenie, aby opracowywać zintegrowane i innowacyjne projekty dla naszych klientów.

Nasi klienci coraz częściej wymagają bardziej szczegółowych projektów w 3D, aż do poziomu dokumentacji projektu wykonawczego. Dlatego potrzebujemy inżynierów, którzy łączą umiejętności inżynierskie z umiejętnościami modelowania 3D.

Osoba, która zostanie zatrudniona na tym stanowisku, będzie pełniła wiodącą rolę w projektach branży elektrycznej (koncepcja, projekt budowlany, projekt wykonawczy) dla klientów przemysłowych.

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie projektami branży elektrycznej – co najmniej dwa projekty równocześnie,
  • Ustalanie zakresu prac dla branży elektrycznej, projektowanie, przygotowywanie dokumentacji projektowej, zapewniając jakość i przepływ informacji wymaganych dla wykonawców, sprzedawców i organów regulacyjnych,
  • Pomaganie kierownikowi projektu w przygotowywaniu / przeglądzie kosztów projektu w trakcie cyklu życia projektu,
  • Rozwijanie i utrzymywanie relacji z dostawcami, zapewniając ciągłe udoskonalanie rozwiązań technicznych,
  • Przygotowywanie specyfikacji technicznych i pakietów przetargowych,
  • Przegląd / kwalifikacja i podsumowanie oceny ofert na potrzeby przetargu. Ocena ofert i zalecenia dla klienta w wyborze dostawcy,
  • Reprezentowanie firmy w zakresie fabrycznych testów odbiorczych i rozruchu na miejscu dla różnych pakietów elektrycznych,
  • Informowanie o stanie projektów na zasadzie ad-hoc i formalnej.

Podstawowe wymagania:

  • Licencjat lub magister kierunku elektrotechnika lub pokrewne,
  • 5 – 10 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu instalacji średniego oraz niskiego napięcia; doświadczenie w projektowaniu instalacji wysokiego napięcia będzie dodatkowym atutem,
  • Przedsiębiorcze, proaktywne i elastyczne podejście,
  • Dobra znajomość standardowych praktyk w branży projektowo-budowlanej, prawa budowlanego, norm i aktów prawnych,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację ustną i pisemną z osobami anglojęzycznymi oraz biegła znajomość języka polskiego,
  • Skoncentrowanie na efektach oraz proaktywny sposób rozwiązywania problemów,
  • Doświadczenie poparte sukcesami w pracy w zespole multidyscyplinarnym,
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
  • Doświadczenie przy obiektach typu centrum danych będzie dodatkowym atutem,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych (jedno lub kilkudniowych) w związku z projektami realizowanymi na terenie kraju i za granicą.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Możliwości rozwoju oraz zdobycia doświadczenia przy projektach międzynarodowych,
  • Szeroki wybór szkoleń,
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Aktualnie prowadzimy rekrutację dla naszej jednostki biznesowej Multinationals II w ramach linii biznesowej Industry & Buildings, która jest odpowiedzialna za usługi doradcze i inżynieryjne oraz realizację projektów przemysłowych i centrów danych. W ramach tej jednostki oferujemy multidyscyplinarny zakres usług doradczych dla rynku przemysłowego. Posiadamy wielobranżowy zespół inżynierów i łączymy tę wiedzę i doświadczenie, aby opracowywać zintegrowane i innowacyjne projekty dla naszych klientów.

Nasi klienci coraz częściej wymagają bardziej szczegółowych projektów w 3D, aż do poziomu dokumentacji projektu wykonawczego. Dlatego potrzebujemy inżynierów, którzy łączą umiejętności inżynierskie z umiejętnościami modelowania 3D.

Osoba, która zostanie zatrudniona na tym stanowisku, będzie członkiem zespołu projektowego w roli projektanta samodzielnie projektującego instalacje elektryczne w programie REVIT, pod nadzorem Starszego Projektanta Instalacji Elektrycznych.

Główne obowiązki:

  • Projektowanie w zakresie branży elektrycznej pod nadzorem Starszego Projektanta Instalacji Elektrycznych,
  • Opracowywanie schematów jednokreskowych instalacji elektrycznych,
  • Koordynowanie instalacji elektrycznych z innymi branżami w celu wstępnej rezerwacji przestrzeni,
  • Projektowanie instalacji elektrycznych w 3D Revit z wykorzystaniem schematów jednokreskowych i skoordynowanych rezerwacji przestrzeni,
  • Weryfikacja wykonalności instalacji pod kątem wykonalności montażu, dostępności i łatwości utrzymania, w celu upewnienia się, że zaprojektowaną instalację można wykonać dokładnie zgodnie z projektem, bez zmian,
  • Koordynacja i kontrola projektów z branży elektrycznej z innymi branżami.

Podstawowe wymagania:

  • Min. licencjat na kierunku elektrotechnika lub pokrewne,
  • Min. 5 lat odpowiedniego doświadczenia zawodowego,
  • Praktyczna znajomość programu REVIT oraz zintegrowanego projektowania,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację ustną i pisemną z osobami anglojęzycznymi oraz biegła znajomość języka polskiego,
  • Przedsiębiorcze, proaktywne i elastyczne podejście,
  • Skoncentrowanie na efektach oraz proaktywny sposób rozwiązywania problemów,
  • Doświadczenie poparte sukcesami w pracy w zespole multidyscyplinarnym,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych (jedno lub kilkudniowych) w związku z projektami realizowanymi na terenie kraju i za granicą.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Możliwości rozwoju oraz zdobycia doświadczenia przy projektach międzynarodowych,
  • Szeroki wybór szkoleń,
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • monitoring rynku, w tym ogłoszeń przetargowych, zbieranie informacji o klientach,
  • kompleksowa analiza zapytań ofertowych, ogłoszeń przetargowych, dokumentacji, warunków kontraktowych w obszarze zamówień na usługi projektowe i doradcze,
  • przygotowywanie ofert handlowych i komercyjnych,
  • składanie ofert w przetargach publicznych,
  • uzupełnianie i kompletowanie referencji w firmie,
  • prowadzenie baz danych na potrzeby działu ofertowania,
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych firmy,
  • obsługa strony internetowej i social media.

Podstawowe wymagania:

  • doświadczenie w pracy przy tworzeniu i składaniu ofert w przetargach publicznych,
  • dobra znajomość Prawa Zamówień Publicznych,
  • dobra znajomość języka angielskiego w piśmie i w mowie,
  • dobra znajomość obsługi MS Excel, MS Word,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • umiejętność analityczne,
  • skrupulatność i dobra organizacja pracy.

Co oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie,
  • elastyczny czas pracy,
  • pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Benefit Multisport).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki na stanowisku:

  • Współudział przy opracowywaniu dokumentacji projektowej i wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie instalacji sanitarnych i technologicznych,
  • Koordynacja prac projektowych w zespole wielobranżowym,
  • Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego.

Podstawowe wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenie w projektowaniu instalacji HVAC,
  • Doświadczenie w budownictwie przemysłowym,
  • Praktyczna znajomość projektowania 3D (REVIT MEP, CIVIL 3D),
  • Praktyczna znajomość branżowych programów obliczeniowych,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • Ciekawą pracę, szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki na stanowisku:

  • Opracowywanie dokumentacji i wykonywanie projektów obiektów budowlanych (w tym hydrotechnicznych) w zakresie instalacji teletechnicznych / elektrycznych: SSP, DSO, KD, CCTV, SSWiN, BMS, AKPiA i ew. elektrycznych
  • Tworzenie specyfikacji technicznych i koncepcji projektowych
  • Prace związane z wydawaniem dokumentacji projektowej
  • Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego

Podstawowe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe (elektrotechnika, telekomunikacja lub pokrewne)
  • 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość programów graficznych (AutoCAD itp.)
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Dodatkowymi atutami będą: umiejętność projektowania 3D (REVIT), znajomość technologii BIM
  • Znajomość rynku producentów i dostawców
  • Znajomość regulacji prawnych, przepisów i wymagań projektowych dla instalacji teletechnicznych
  • Samodzielność, efektywność, odpowiedzialność

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie
  • Elastyczny czas pracy
  • Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport)

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • Przygotowywanie dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta, w tym rysunkowej dokumentacji technicznej (2D i 3D),
  • Przygotowywanie rysunków konstrukcji żelbetowych i stalowych,
  • Koordynacja prac projektowych w zespole wielobranżowym.

Podstawowe wymagania:

  • Wykształcenie mgr inż. konstrukcji budowlanych,
  • Znajomość oprogramowania: AutoCAD, MS Office,
  • Znajomość programu obliczeniowego Robot,
  • Znajomość jednego z programów 3D np. Revit, Allplan, Prostructures,
  • Znajomość języka angielskiego.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Umowę o pracę,
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

Wsparcie Kierowników Projektów (branży inżynieryjno-budowlanej) w zakresie spraw administracyjno-finansowych, w tym w szczególności:

  • związanych z wprowadzaniem danych do korporacyjnego systemu IT dedykowanego do prowadzenia projektów,
  • prowadzenie rejestru umów,
  • prowadzenie rejestru korespondencji,
  • wystawianie protokołów przekazania oraz odbioru,
  • wystawianie oraz opisywanie faktur projektowych, m.in. za nadzór autorski,
  • monitorowanie płatności od klientów oraz występowanie do klientów w sprawie zwrotu pieniędzy z tytułu zakończenia gwarancji dot. należytego wykonania umowy / rękojmi,
  • kontakt z klientem w sprawach związanych z fakturami oraz płatnościami,
  • wprowadzanie nowych podmiotów do systemu finansowo-księgowego,
  • przygotowywanie danych do cyklicznych sprawozdań,
  • kontrola i korygowanie rozliczania godzin pracy pracowników, zgodnie z korporacyjnym systemem.

Podstawowe wymagania:

  • min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Preferowane wykształcenie: rachunkowość, finanse lub ekonomia,
  • Znajomość podstaw zasad księgowości,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (praca na systemie IT anglojęzycznym oraz współpraca z pracownikami anglojęzycznymi),
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Word oraz Excel) oraz programów finansowo-księgowych.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 4/5 etatu,
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • Przygotowywanie dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta, w tym rysunkowej dokumentacji technicznej (2D i 3D),
  • Koordynacja prac projektowych w zespole wielobranżowym.

Podstawowe wymagania:

  • 2 lata doświadczenia w przygotowaniu rysunkowej dokumentacji technicznej w programie Revit,
  • Wykształcenie techniczne (lub w trakcie studiów),
  • Znajomość oprogramowania: Revit, Navisworks, AutoCAD, MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację z osobami anglojęzycznymi.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Umowę o pracę,
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Multisport).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa lub Wrocław

Główne obowiązki:

  • Opracowywanie dokumentacji i wykonywanie projektów obiektów hydrotechnicznych,
  • Prace związane z wydawaniem dokumentacji projektowej,
  • Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego,
  • Współpraca z inwestorami oraz urzędami,
  • Koordynowanie i kontrolowanie pracy asystentów.

Podstawowe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Uprawnienia do projektowania w branży hydrotechnicznej,
  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku projektanta,
  • Praktyczna znajomość programów graficznych (AutoCAD itp.), programów  obliczeniowych (PLAXIS/GEO5/ZSOIL),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dodatkowymi atutami będą: umiejętność projektowania 3D (REVIT), znajomość technologii BIM.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Ciekawą pracę, szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Wrocław lub Warszawa

Główne obowiązki na stanowisku:

  • Opracowywanie dokumentacji i wykonywanie projektów obiektów hydrotechnicznych we współpracy z projektantem,
  • Prace związane z wydawaniem dokumentacji projektowej,
  • Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego.

Podstawowe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, w zakresie hydrotechniki,
  • 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Praktyczna znajomość programów kreślarskich, graficznych (AutoCAD itp.),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dodatkowymi atutami będą: umiejętność projektowania 3D (REVIT), znajomość technologii BIM.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki na stanowisku:

  • Opracowywanie dokumentacji technicznej, wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych,
  • Prowadzenie nadzorów autorskich,
  • Koordynacja prac w zespole wielobranżowym,
  • Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego.

 Podstawowe wymagania:

  • Uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
  • Doświadczenie w budownictwie kubaturowym – przemysłowym,
  • Praktyczna znajomość programów do obliczania konstrukcji (np. Robot, SCIA) oraz modelowania konstrukcji (np. Prosteel, Revit, Allplan),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • Ciekawą pracę, szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • kompleksowe zarządzanie powierzonymi projektami zgodnie z postanowieniami umowy kontraktowej oraz zasadami obowiązującymi w Spółce. W szczególności praca z budżetem bazowym oraz harmonogramem bazowym,
  • współudział merytoryczny w procesie planowania projektu,
  • uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień,
  • realizacja i optymalizacja przyjętego budżetu zgodnie z założonymi parametrami,
  • bieżąca kontrola wskaźników finansowych i jakościowych realizowanych projektów,
  • rozliczanie wykonanych prac,
  • zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów oraz terminowej realizacji przedsięwzięć,
  • sporządzanie okresowych raportów o stanie prac na poszczególnych projektach,
  • bieżąca współpraca i udział w negocjacjach z dostawcami / podwykonawcami,
  • reprezentowanie Spółki przed Inwestorami i osobami przez niego wskazanymi.

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne, preferowane w kierunku: inżynieria środowiska / budownictwo / budownictwo hydrotechniczne / gospodarka wodna lub pokrewne dziedziny,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami w sektorze publicznym,
  • mile widziane dodatkowe wykształcenie w zarządzaniu projektami,
  • doświadczenie w BIM,
  • dobra znajomość języka angielskiego oraz biegła polskiego.

Co oferujemy:                                                                                  

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
  • elastyczny czas pracy,
  • pakiet dodatkowych benefitów (np. LuxMed, karta Benefit Multisport).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

 Główne obowiązki:

  • Koordynacja procesu projektowego ze wszystkimi branżami i udrażnianie przepływu informacji pomiędzy projektantami wewnętrznymi, zewnętrznymi, wykonawcą, inwestorem i wewnętrznym Project Managerem
  • Udział w przygotowaniu harmonogramu prac projektowych i procedur administracyjnych, niezbędnych do realizacji inwestycji
  • Wsparcie dla Project Managera w zakresach technicznych projektu (identyfikacja ryzyk, identyfikacja prac dodatkowych, etc.)
  • Ustalanie zakresu i koordynowanie pracy zewnętrznych biur projektowych
  • Pełnienie funkcji projektanta architektury lub innej branży
  • Zapewnienie stosowania procedur firmowych przy sporządzaniu dokumentacji projektowej
  • Prowadzenie spotkań koordynacyjnych wraz z Project Managerem
  • Kontakty z urzędami

 Podstawowe wymagania:

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i koordynowaniu projektów wielobranżowych
  • Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę w międzynarodowym środowisku (w mowie i piśmie)
  • Znajomość MS Project, Revit, Navisworks (oprogramowanie 3D)

 Co oferujemy:

  •  Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (preferowane) lub B2B
  • Ciekawą pracę, szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
  • Elastyczny czas pracy
  • Pakiet dodatkowych benefitów

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: okolice Nysy (Radzikowice), woj. opolskie

Główne obowiązki:

  • Nadzór nad prawidłową realizacją usługi w przydzielonym zakresie.
  • Tworzenie protokołów, raportów.
  • Opiniowanie dokumentacji.
  • Analiza rozwiązań projektowych.
  • Weryfikacja i opiniowanie dokumentacji rozruchowej.
  • Uczestnictwo w naradach.
  • Koordynacja prac rozruchowych.
  • Nadzór nad prowadzonymi pracami związanymi z rozruchem budynków przemysłowych i laboratorium produkcyjnego.
  • Kontrola kompletności montażu i udział w odbiorach do rozruchu.
  • Nadzór nad realizacją harmonogramu rozruchu.
  • Ogólna kontrola przestrzegania jakości robót i spraw BHP.
  • Udział w uruchomieniach i testach.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe – studia o kierunku energetyka, mechanika i budowa maszyn, budownictwo przemysłowe.
  • Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy przy obiektach przemysłowych.
  • Doświadczenie w wygaszaniu lub rozruchu obiektów przemysłowych.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienne kontakty z pracownikami anglojęzycznymi).
  • Znajomość MS Office i oprogramowania AutoCAD (w celu przeglądania rysunków).
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.
  • Sumienność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność, terminowość, operatywność i wykazywanie inicjatywy podczas wykonywanych zadań.

Oferujemy:

  • Współpracę B2B.
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego.
  • Międzynarodowe środowisko pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: okolice Nysy (Radzikowice), woj. opolskie

Główne obowiązki:

  • Pełnienie funkcji Dyrektora Kontraktu (Contract Manager),
  • Nadzór nad wypełnianiem zobowiązań kontraktowych,
  • Opracowywanie oraz sporządzenie pism i formalnej korespondencji związanej z kontraktem,
  • Utrzymywanie i zarządzanie relacjami z klientami,
  • Koordynacja harmonogramu i budżetu kontraktu,
  • Organizacja i zarządzanie zasobami technicznymi oraz personelem,
  • Współpraca z przedstawicielami Inwestora,
  • Stały nadzór nad jakością prowadzonych robót przez Generalnego Wykonawcę,
  • Koordynowanie pracy podległego zespołu inżynierów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne w kierunku Budownictwa,
  • Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na budowie na stanowisku Contract Managera / Dyrektora kontraktu lub podobnym, przy obiektach przemysłowych,
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
  • Aktualne członkostwo w Izbie Budowlanej,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienne kontakty z pracownikami anglojęzycznymi),
  • Znajomość MS Office i oprogramowania AutoCAD (w celu przeglądania rysunków),
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność zarządzania zespołem.

Oferujemy:

  • Współpracę B2B,
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • Międzynarodowe środowisko pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Aktualnie dla naszych nowych rozwojowych morskich projektów (nabrzeża, porty, terminale) oraz wsparcia dotychczasowych projektów  poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Projektant Hydrotechnik (morski)

Miejsce pracy: Warszawa

Główne obowiązki:

  • Opracowywanie dokumentacji i wykonywanie projektów obiektów hydrotechnicznych,
  • Prace związane z wydawaniem dokumentacji projektowej,
  • Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego,
  • Współpraca z inwestorami oraz urzędami,
  • Koordynowanie i kontrolowanie pracy asystentów.

Podstawowe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Uprawnienia do projektowania w branży hydrotechnicznej,
  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku projektanta,
  • Praktyczna znajomość programów graficznych (AutoCAD itp.), programów  obliczeniowych (PLAXIS/GEO5/ZSOIL),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dodatkowymi atutami będą: umiejętność projektowania 3D (REVIT), znajomość technologii BIM.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Ciekawą pracę, szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Miejsce pracy: Warszawa

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Główne obowiązki na stanowisku:

  • Opracowywanie dokumentacji i wykonywanie zmian w dokumentacji projektowej pod nadzorem projektanta,
  • Prace związane z wydawaniem dokumentacji projektowej,
  • Zadania związane ze wsparciem zespołu projektowego.

Podstawowe wymagania:

  • Wykształcenie techniczne, w jednym z poniższych zakresów:
    • Hydrotechnika
    • Geotechnika
    • Konstrukcje budowlane
    • Elektryka
    • Mechanika (napędy, budowa maszyn)
    • Instalacje sanitarne w zakresie sieci zewnętrznych ciśnieniowych
    • Instalacje sanitarne wewnętrzne
    • Architektura
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Praktyczna znajomość programów kreślarskich, graficznych (AutoCAD itp.),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dodatkowymi atutami będą:
    • umiejętność projektowania 3D (AutoCAD Civil, REVIT),
    • znajomość technologii BIM,
    • znajomość programów typu GIS wspomagających projektowanie (QGIS, ArcGis),
    • znajomość branżowych programów obliczeniowych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto oraz zakresu wykształcenia technicznego
Aplikuj

Miejsce pracy: Wrocław lub Warszawa

Podstawowe obowiązki:

  • Projektowanie konstrukcji ziemnych, obiektów inżynierskich, a w szczególności:
  • Dokonywanie obliczeń geotechnicznych: np. nośność, osiadania podłoża, stateczność,
  • Analiza warunków gruntowo – wodnych pod kątem posadowienia obiektów inżynierskich i kubaturowych,
  • Analiza dokumentacji geologiczno-inżynierskich,
  • Opracowywanie i weryfikacja dokumentacji projektowej,
  • Koordynowanie projektów w zakresie swojej branży,
  • Nadzór nad pracą asystentów.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inżynierii hydrotechnicznej – w nieograniczonym zakresie,
  • Doświadczenie w projektowaniu konstrukcji ziemnych i obiektów inżynierskich,
  • Znajomość oprogramowania do projektowania: GEO STUDIO, PLAXIS, oprogramowania typu MES,
  • Dodatkowym atutem będzie praktyczna znajomość środowiska REVIT 3D,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę w międzynarodowym środowisku.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę na podstawie umowy o pracę, lub inne formy współpracy,
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej:

  • CV
  • W dodatkowych informacjach, prosimy o podanie oczekiwanego wynagrodzenia brutto
Aplikuj

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani pracą w naszym zespole, zachęcamy do przesłania aplikacji, nawet jeśli aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na interesujące Państwa stanowisko. Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli dotyczącej wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Administrator

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest HaskoningDHV Polska Sp. z o.o. z siedziba przy ul. Dzielnej 60, 01-029 Warszawa.

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Podstawę prawną stanowi Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO) Inne dane osobowe, w tym dane do kontaktu, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit a RODO. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi Art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit a RODO.

Odbiorcy danych osobowych

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przetwarzane przez 12 miesięcy licząc od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wypełnij formularz rekrutacyjny